Rozpoczynamy metamorfozę wrocławskiej Renomy
Globalworth – czołowy inwestor biurowy w Europie Środkowo-Wschodniej – uzyskał pozwolenie dotyczące remontu i przebudowy Domu Handlowego Renoma. To oznacza rozpoczęcie planowanej przez właściciela obiektu metamorfozy ikonicznego budynku, który zyska nowy design i zmodyfikowaną ofertę.
Renoma to ikona wrocławskiej architektury. Miejsce z historią i charakterem. Dlatego koncepcję zmian przygotował zespół wybitnych architektów pod kierownictwem Zbigniewa Maćkowa. Nowy pomysł na wystrój wnętrz będzie nawiązywać do historycznego stylu Domu Towarowego Wertheim. Przy odtwarzaniu detali budynku z dawnych czasów inwestor aktywnie współpracuje z konserwatorem zabytków.
Pierwsze prace aranżacyjne rozpoczną się już w IV kwartale tego roku. Ze względu na komfort klientów, remont prowadzony będzie w kilku etapach, we wcześniej wyłączonych z użytkowania częściach Renomy. Prace modernizacyjne zaplanowane są na 2 lata.
Metamorfoza Renomy to bardzo przemyślana operacja, której początki sięgają 2018 roku. Wtedy to na zlecenie Globalworth przeprowadzono kompleksowe badania oczekiwań wobec rozwoju oferty tej niezwykłej nieruchomości. W ramach badań rozmawialiśmy z ponad tysiącem wrocławian. W oparciu o to, czego się od nich dowiedzieliśmy, przygotowaliśmy długofalową strategię rozwoju oferty Renomy. Cały czas w naszym portfolio klienci będą mogli znaleźć unikatowe na mapie Wrocławia marki modowe segmentu premium uzupełnione przez strefę biurową oraz autorską ofertę gastronomiczną i usługową.
Renoma wybudowana w 1930 roku to jeden z najbardziej charakterystycznych obiektów na mapie handlowej Polski. Po rozbudowie i modernizacji w 2009 roku nieruchomość zyskała nowe funkcje. Na niższych kondygnacjach znalazło się ponad 120 sklepów i punktów usługowych, natomiast wyższe piętra zajmują biura oraz część restauracyjna. Renoma jest jednym z trzech projektów biurowo-handlowych w portfelu Globalworth Poland, obok warszawskiej Hali Koszyki i katowickiego Supersamu.