Środa, 27 listopada 2019

TOUS prezentuje nową kampanię z Emmą Roberts

„Prezent prawie idealny” to nowa kampania marki biżuterii.
Emma Roberts i kultowe okrągłego pudełko TOUS w kampanii o musicalowym klimacie.

Nadchodzi okres świąteczny i wszyscy szukają idealnego prezentu. TOUS wie o tym. Dzięki tej kampanii firma przedstawia „prawie idealny” sposób aby go znaleźć.

W nowej kampanii marka Tous po raz pierwszy prezentuje reklamę świąteczną w charakterze musicalu. Aktorka Emma Roberts opowiada historię, ukazującą radość z dawania, jednocześnie żartując z kultowego okrągłego pudełka marki, które jest trudno zapakować.

Z odrobiną humoru, kampania pokazuje emocje związane ze znalezieniem i wręczeniem tego „prawie idealnego” prezentu. Kiedy piosenka i choreografia stworzona specjalnie na tę okazję osiągają swój wielki finał, publiczność dochodzi do wniosku, że nie musisz się martwić o pakowanie, ponieważ tak naprawdę liczy się to, co jest w środku. Stąd hasło kampanii: Trudno zapakować, łatwo pokochać.

Kampania będzie transmitowana w telewizji w Hiszpanii, Meksyku, Portugalii i Rosji oraz wyświetlana w kinach w Polsce, na Ukrainie i w Czechach. Kontynuacją tych działań beda media cyfrowe, zewnętrzne i prasa na całym świecie.

Ponadto influencerzy z całego świata podejmą wyzwanie polegające na zapakowaniu „prawie idealnego prezentu” poprzez #tousunboxing challenge, które rozpocznie się na Instagramie w grudniu, a sama Emma Roberts zainicjuje je za pośrednictwem swojego konta osobistego.

Informacja: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.